18.10.10

DİKİŞSİZ POLAR BATTANİYE

Arkadaşlar düğümlerle  yapılan bu battaniyede hiç dikiş yok , Öncelikle bunu söyleyelim....Sadece istediğiniz ölçüde kestiğiniz iki kat polar kumaşı (kumaşın bir tanesi desenli olursa daha güzel oluyor) üst üste yerleştiriyorsunuz..

Alttaki resimde görüldüğü gibi köşeleri işaretleyip, kesip çıkartıyorsunuz..

Dört bir kenarını aşağıda görüldüğü gibi eşit aralıklarla kesiyorsunuz..(bu kestiğiniz yerler daha sonra düğümlenecek)

.....
Daha sonra bu şeritlere düğüm atıyorsunuz...Böylelikle iki kat kumaş birbiriyle birleşmiş oluyor...


Hem şık , hemde kullanışlı bu battaniye  modelini bir dekorasyon kitabında buldum, çok beğendim , sizlerle paylaşmadan edemedim...Nasıl beğendiniz mi?????

2 yorum:

  1. süper model paylaşım için sağ ol bundan çok güzel bebek battaniyesi olur.

    YanıtlaSil
  2. harikaymış sağol denemeliyim mutlaka,süper,ben aynı bu yöntemle yastık yapmıştım.

    YanıtlaSil